Informacje o przetwarzaniu danych osobowych, dostęp do danych osobowych
I.
Podstawowe postanowienia
-
- Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 punkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i o swobodnym przepływie tych danych (dalej: „GDPR”) jest AF Distribution s.r.o. NIP 52010180 z siedzibą w Bratysławie (dalej: „administrator”).
- Dane kontaktowe administratora to
adres: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratysława
-
email: afdistribution.sk@gmail.com
telefon: +421 905 701 907 - Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych.
II.
Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
- Administrator przetwarza dane osobowe, które mu przekazałeś/aś lub dane osobowe, które administrator uzyskał na podstawie realizacji Twojego zamówienia.
- Administrator przetwarza Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do realizacji umowy.
- Administrator przeprowadza profilowanie, czyli systematyczną ocenę zakupów dokonanych przez klienta, aby móc zaoferować klientowi produkty dla konkretnego rodzaju zwierzęcia, dla którego już wcześniej dokonywał zakupów, lub zaproponować podobne produkty, które klient już kupował.
- Do celów "Przypomnienia o niedokończonym zamówieniu" przetwarzamy dane osobowe klienta.
III.
Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
- wykonanie umowy między Tobą a administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- uzasadniony interes administratora w zakresie prowadzenia marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu wysyłania komunikatów handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w przypadku, gdy z Państwa strony doszło do zamówienia towaru lub usługi,
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach przetwarzania (zwłaszcza na przesyłanie komunikatów handlowych i newsletterów, rejestrację do trybu klienta, przypomnienie o niedokończonym zamówieniu), w przypadku, gdy nie doszło do zamówienia towaru lub usługi.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest
- realizacja Twojego zamówienia i wykonywanie praw i obowiązków wynikających z relacji umownej między Tobą a administratorem; przy zamówieniu wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do pomyślnej realizacji zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt), podanie danych osobowych jest koniecznym wymogiem do zawarcia i realizacji umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy ani jej realizacja przez administratora,
- wysyłanie komunikatów handlowych i podejmowanie innych działań marketingowych,
- umożliwienie rejestracji klienta w portalu klienta w przypadku rejestracji
- wysłanie powiadomienia o niedokończeniu zamówienia
- Ze strony administratora nie dochodzi do automatycznego indywidualnego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO.
IV.
Okres przechowywania danych
- Administrator przechowuje dane osobowe
- przez okres niezbędny, jeśli dane są przetwarzane w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy kupna zawieranej między kupującym a sprzedającym, do rozstrzygania ewentualnych praw kupującego z tytułu wadliwego wykonania, do spełnienia obowiązku podatkowego itp.
- przez okres, do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, lub. przez okres, zanim dojdzie do anulowania subskrypcji komunikatów handlowych i newsletterów przez klienta, którego dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu administratora, nie dłużej niż 3 lata,
- przez okres, zanim klientowi zostanie wysłane przypomnienie o niedokończonym zamówieniu, ewentualnie do momentu, gdy zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu "Przypomnienia o niedokończonym zamówieniu", czyli wysłania przypomnienia o zakupie, na które użytkownik wyraził zgodę, nie dłużej niż 6 miesięcy od udzielenia zgody.
- Po upływie okresu przechowywania danych osobowych administrator usunie dane osobowe.
V.
Odbiorcy danych osobowych
- Odbiorcami danych osobowych są przewoźnicy, dostawca sklepu internetowego oraz firma konsultingowa e-commerce.
- biorący udział w dostawie towarów / usług / realizacji płatności na podstawie umowy,
- zapewniający usługi prowadzenia sklepu internetowego i inne usługi związane z prowadzeniem sklepu internetowego,
- zapewniający usługi marketingowe,
- zapewniający usługi księgowe i podatkowe.
- Administrator przekazuje dane osobowe międzynarodowej organizacji IBM, która jest dostawcą usług mailingowych dla administratora.
- W przypadku, gdy dostawa towaru realizowana jest przez zewnętrzny magazyn, odbiorcą danych osobowych jest również dostawca usługi dropshipping.
VI.
Twoje prawa
- Na warunkach określonych w RODO masz
- prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
- prawo do sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, ewentualnie ograniczenie przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.
- prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 RODO a
- prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO.
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie pisemnie lub elektronicznie na adres lub e-mail administratora podany w art. I tych warunków.
- Masz również prawo złożyć skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone.
VII.
Warunki ochrony danych osobowych
- Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
- Administrator oświadcza, że do danych osobowych mają dostęp wyłącznie osoby przez niego upoważnione.
VIII.
Postanowienia końcowe
- Wysyłając zamówienie z internetowego formularza zamówienia, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z warunkami ochrony danych osobowych i że je w pełni akceptujesz.
- Administrator ma prawo zmienić te warunki. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swojej stronie internetowej.
Te warunki wchodzą w życie z dniem 17.3.2021.